Frumusetea se ascunde in detalii, adevarul se ascunde in detalii.
Se spune ca adevarul si frumusetea sunt aceleasi lucruri; uneori se intampla asa.

M-am nascut cu afectiune la nastere. Minutele in care nu am respirat dupa ce m-am nascut au schimbat cateva detalii chimice in organismul meu. De la detaliile chimice am ajuns peste 40 ani la detaliile pe care le vedeti si le auziti.

Puteam sa fiu altfel; puteam fii la fel ca voi sau … puteam sa nu fiu deloc.

IHTIS – asociatie ortodoxa, infiintata in 2004 de un grup de tineri cu dizabilitati fizice, care au motive sa afirme: “Iata ce putem face noi pentru societatea in care traim”.

Asociatia IHTIS http://asociatia-ihtis.ro/ . Sprijina campania “350.000 Euro = Solidaritatea a 350.000 oameni“. Doneaza un euro pentru construirea primului Centru de Viata Independenta din Romania!

Asociatia IHTIS

Asociatia IHTIS